HomeEquipmentOnderhoudBedrijvenPassagiersOpleidingContact




De meest zichtbare reclame ter wereld
  
PH-EVE
Cameron N-120  TOYOTA  PH-EVE



Lees ook: De meest rendabele reclame
     De start en landing van een heteluchtballon trekken altijd de aandacht van een menigte mensen. Het kan een menigte van zes voor een privévlucht zijn; 6000 bij een braderie; 60000 bij een belangrijke show of 6000000 als de gebeurtenis op de televisie wordt uitgezonden. Zes is onwaarschijnlijk omdat het bijna onmogelijk is een 25 meter hoge ballon ongemerkt te starten of te landen. Mensen verschijnen dan altijd uit het niets.

Wat de gelegenheid uit de professionele en amateur camera's laat komen scoort naast gedrukte en televisiemedia in familie-albums en familievideo's.

Tijdens de vlucht is een heteluchtballon moeilijk te missen en onmogelijk te negeren. Geen straatmeubilair waaraan ongemerkt voorbij wordt gegaan maar een enorm billboard waarvoor iedereen opkijkt. Zo nu en dan een ‘whoosh’ van de brander verzorgt een hoorbare uitnodiging voor het oog omhoog te kijken.

Zelfs het silhouet van de ballon aan de horizon trekt, net als de ‘Rattenvanger van Hamelen’, wandelaars, fietsers, automobilisten en anderen, weg van hun geplande route voor een nauwkeurigere blik op dit luchtvaartraadsel en de reclame die het draagt.

Alles over ballon reclame is groter dan dagelijkse promotie-activiteiten met één uitzondering - de kosten.

Bel 0541-293299 of email Monique Hoogeslag wanneer U meer wilt weten.

Wilco Air BV   
Postbus 76
7630 AA Ootmarsum    
T +31 541 293299
F +31 541 292826
E wilcoair@wxs.nl


Bijgewerkt op 31 juli 2012